Умови гарантії

Компанія «Nowy Styl»  (далі «компанія NS») гарантує високу якість продукції на протязі всього гантійного терміну за умови дотримання правил збирання, використання, експлуатації та технічного обслуговування. 

Щоб продовжити строк служби ваших меблів, будь ласка, використовуйте продукти за їх прямим призначенням, дотримуйтесь наступних правил та умов даної гарантії. 
Відповідальність виробника поширяється виключно на конструкційні, виробничі або інші дефекти,
 які виникли з вини виробника.

1. Загальні умови гарантії 

1.1. Гарантія поширюється на всі продукти виготовлені компанією NS, незалежно від їх торгівельної марки. Гарантійний термін починається від дати придбання виробу першим покупцем і становить:
- для офісних меблів та комплектуючих до них: 1,5 року (18 місяців);
- для кр
ісел, стільців та інших видів продукції: 1 рік (12 місяців);
- для кр
ісла HIP HOP: 5 років (60 місяців).
Заявлений гарантійний термін дійсний для продукції, яка використовується в офісних приміщеннях співробітниками, що працюють в одну зміну не більше 40 годин на тиждень.
1.2. Якщо продукція використовується більш інтенсивно (дивись пункт 1.1.), гарантійний термін скорочується пропорційно збільшенню інтенсивності використання продукції:
- 8 годин на день (240 робочих днів на рік) – 12 місяців гарантії;
- 16 годин на день (240 робочих днів на рік) – 9 місяців гарантії;
- 24
години на добу (240 робочих днів на рік) – 6 місяців гарантії;
- 24 години на добу (365 робочих днів на рік) – 3  місяці гарантії.
1.3. На матеріали, що використовуються у виробництві продукції, надані замовником, гарантія не поширюється.
1.4. Дані умови гарантії є загальними для всіх договорів. Винятком є угоди, в яких з клієнтом узгоджені індивідуальні умови (наприкладтермін гарантії, максимальні навантаження, вимоги до дефектів та інше).

2. Винятки:

Гарантія не поширюється на продукти у випадках:
- природного зносу продукту;
-
природного зносу окремих елементів продукту (ролики, ніжки, оздоблювальні матеріали та інше);
-
наявності механічних пошкоджень, що виникли в наслідок експлуатації продукту;
-
наявності пошкоджень, що виникли внаслідок недотримання правил використання та експлуатації виробу;
-
наявності пошкоджень, що виникли внаслідок неналежного транспортування або переміщення продукту з вини клієнта;
-
наявності пошкоджень, що виникли внаслідок використання продукту в екстремальних погодних умовах;
-
наявності ознак ремонту або внесення змін до конструкції продукту;
-
незначних відмінностей в структурі та кольорі окремих елементів продукту або продуктів з різних партій;
-
наявності змін, що виникли в результаті тривалого використання продукту, в т.ч. зміна кольору, втрата блиску;
-
наявності змін зовнішнього вигляду виробів з натуральної шкіри та світлих тканин, викликаних контактом з іншими матеріалами;
-
наявності неоднорідності кольору та фактури натуральної шкіри, а також шрамів та слідів укусів комах на натуральній шкірі, які свідчать про природне походження даного матеріалу. 

3. Не гарантійні випадки

Претензії до зовнішнього вигляду продукції, зумовлені характерними особливостями природних матеріалів, не приймаються. Неоднорідність кольору та фактури шпону, дерева, натуральної шкіри; шрами, вени, сліди від укусів комах на натуральній шкірі; незначні розбіжності фактури дерева, різниця в структурі річних кілець, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини, не є виробничими дефектами, а свідчать про природне походження використаних матеріалів.
До даної категорії не гарантійних випадків також відносяться будь-які зміни зовнішнього вигляду оздоблювальних матеріалів, які виникли в процесі використання продукції внаслідок впливу ваги та тепла людського тіла, а також надмірної вологості: складки, лискучі області, потертості, зміна і втрата кольору, плями і т.д.
Також не відносяться до гарантійних випадків:
- невеликі відмінності у вазі, розмірі, товщині, ширині, фактурі та кольорі окремих елементів, за умови відповідності таких відмінностей діючим стандартам;
-
легке зминання тканини у виробі, в якому оббивка не приклеєна до сидіння та/або спинки, яке зникає після розгладження рукою;
-
пошкодження продукції, які виникли внаслідок порушення правил використання продукту,  зазначених виробником в «Інструкції із збирання та експлуатації». Наприклад, використання  стільця/крісла користувачами вагою понад 100 кг.

4. Обмеження щодо діїі гарантії:

Гарантійні зобов’язання не поширюються на додаткові претензії, пов’язані з вимогами про відшкодування шкоди за непрямі та випадкові збитки, спричинені пошкодженням продукції. Гарантійні зобовязання виробника поширюються тільки на виробничі дефекти.
У рамках процесу розробки та безперервного вдосконалення продукції відповідно до вимог ринку і юридичних вимог, компанія NS залишає за собою право у будь-який час вносити зміни до  конструкції та комплектації представлених виробів, не змінюючи їх загального характеру.

5. Юридичний аспект гарантії

У разі виникнення будь-яких суперечок, всі права та зобовязання, що випливають з даних вимог гарантії, трактуються відповідно до законодавства країни продаж.

6. Оформлення претензії 

Відповідно до умов цієї гарантії протягом всього терміну її дії компанія NS зобов’язується усувати виявлені дефекти, виконувати гарантійний ремонт продукції, заміну або допоставку деталей, здійснювати часткову або повну компенсацію вартості виробу неналежної якості, витрат клієнта на транспортування, ремонт, купівлю комплектуючих (за погодженням сторін) за умови, що претензія є обґрунтованою та оформленою належним чином. 
У випадку, якщо продукція не підлягає гарантійному ремонту, компанія NS зобовязується замінити несправний виріб або деталь на нову.
Гарантійний термін є фіксованим та не підлягає подовженню або поновленню після виконання гарантійних зобов'язань.

7. Для того щоб подати претензію, будь ласка, зверніться до Служби по роботі з рекламаціями АТ «Новий Стиль».

e-mail: ServiceComplaints@nowystyl.com.ua 
тел.: +38 (057) 715-18-80

Зберіть якомога більше інформації про проблему (опис ситуації, фотографії) і відправте на зазначену вище адресу. У разі виявлення відхилень:   

У процесі приймання продукції
У разі виявленні пошкодження/відсутності заводської упаковки, пересортиці або недостачі, брака продукції в процессі приймання, необхідно:
Акт приймання/передачі продукції, в якому перерахувати усі виявлені невідповідності; 

- підписати Акт. Акт підписують: представник Покупця та ОБОВЯЗКОВО представник Перевізника;
-
відсканувати Акт;
-
додати фотографії усіх виявлених невідповідностей;
- у разі пошкодження (зміни) упаковки, маркування (бажано) перевірити вміст упаковки;
- не пізніше 1 (одного) робочого дня з моменту виявлення невідповідностей відправити Акт та фотографії на електрону адресу Служби по роботі з рекламаціями.

Після приймання, але до початку використання
В цьому випадку необхідно:
скласти в Акт рекламації та додати до Акту фотографії

- виявлених невідповідностей;
-
етикетки на виробі;
-
етикетки на упаковці;
- не
пізніше 3-х (трьох) робочих днів з моменту виявлення невідповідності відправити Акт та фотографії на електрону адресу Служби по роботі з рекламаціями. Упаковку не викидати, виріб не збирати.

У процесі використання продукції
В
цьому випадку необхідно:
скласти в електронном Акт рекламації та обовязково додати до Акту фотографії

- виявлених невідповідностей;
-
етикетки на виробі (бажано);
-
етикетки на упаковці (бажано);
- не
пізніше 3-х (трьох) робочих днів з моменту виявлення невідповідності відправити Акт та фотографії на електронну адресу Служби по роботі з рекламаціями.

8. Терміни обробки рекламацій рекламации

Термін обробки і розгляду рекламації складає 2 робочі дні. Після закінчення цього терміну Служба по роботі з рекламаціями інформує Покупця про прийняте рішення. Якщо для обробки рекламації потрібна додаткова інформація від Покупця, термін розгляду складатиме 2 робочі дні з моменту її надання.

 9. Варіанти рішень 

Можливі такі варіанти рішень по рекламації:
- ремонт виробу (за погодженням з клієнтом);
- заміна виробу;
- допоставка/заміна комплектуючих;
- часткова або повна компенсація вартості виробу;
- усунення виявлених невідповідностей Покупцем за погодженням сторін;
- відмова з обгрунтуванням.
Причинами для відмови у задоволенні рекламації можуть слугувати підстави згідно пунктів 1, 2, 3, 4 даних умов гарантії. 

 

 

ДРУК